11/8/10

ΥΠΟΜΝΗΜΑ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΤΟΣΤΡΩΣΕΙΣ και ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Προς:
Τον Δήμαρχο Βύρωνα κ. Ν. Χαρδαλιά
Τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Βύρωνα
Τον κ. Παναγιώτη Κόνσουλα
Τον κ. Παναγιώτη Πάλμο
Τον κ. Κώστα Σταθόπουλο
Τον κ. Σταύρο Τζιορτζιώτη

Αξ. Κύριοι

Σας κοινοποιούμε το παρόν υπόμνημα – καταγγελία και περιμένουμε να ενεργήσετε μέσα και έξω από το δημοτικό συμβούλιο για την προώθηση και την ικανοποίηση των αιτημάτων που σας παραθέτουμε.

Γνωρίζουμε ότι μερικά από τα αιτήματα που σας περιγράφουμε δεν μπορούν να λυθούν άμεσα, ότι απαιτείται η χάραξη προγραμμάτων και η επιστράτευση πόρων. Είναι όμως και άλλα ζητήματα που καθορίζονται, κατά βάση, από τον υποκειμενικό παράγοντα δηλ. από το αληθινό ενδιαφέρον και τις δράσεις, πριν από όλα της δημοτικής αρχής αλλά και των άλλων δυνάμεων που συγκροτούν μια από τις συλλογικές εκφράσεις της τοπικής κοινωνίας .

Τέτοια ζητήματα είναι λ.χ η καλή συντήρηση των ασφαλτοστρώσεων η αστυνόμευση και η απελευθέρωση των δρόμων και των πεζοδρομίων από κάθε τι που επιδεινώνει την ασφαλή κυκλοφορία των πεζών, η διπλή παράνομη στάθμευση, η βελτίωση των συγκοινωνιών, το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης στο κέντρο του Βύρωνα, οι πινακίδες για τα όρια ταχύτητας και την κυκλοφορία οχημάτων, η καλή συντήρηση των σχολείων, οι διαγραμμίσεις πεζών και ιδιαίτερα οι διαγραμμίσεις γύρω και έξω από τα σχολεία, οι πεζοδρομήσεις κοντά σε χώρους σχολείων ή άλλες περιοχές κ.ά

Επισύρουμε την προσοχή σας ιδιαίτερα στο θέμα της ασφαλούς πεζής κυκλοφορίας των παιδιών.

Με τιμή
Δημήτρης Σουλιώτης
Ελλησπόντου 12, ΤΚ 162 32
6977 – 747431, 210 7628209

Προς
Τον Δήμαρχο Βύρωνα

ΥΠΟΜΝΗΜΑ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

ΓΙΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΠΕΤΙΟΥΝΤΑΙ
ΣΕ ΑΜΦΙΒΟΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΡΓΑ ΟΔΟΠΟΙΪΑΣ

Κύριε Δήμαρχε, με αισθήματα άλλοτε βαθιάς απογοήτευσης και άλλοτε θυμού ή αποδοκιμασίας, αντικρίζουμε, για πολλά χρόνια τώρα αυτό το οικτρό θέαμα που στην μεγάλη τους πλειοψηφία παρουσιάζουν οι κατεστραμμένοι δρόμοι στο Βύρωνα. Όσοι από εμάς έχουμε ταξιδέψει στις χώρες της Ευρώπης δηλώνουμε, ότι δεν έχουμε αντικρίσει αστικούς δρόμους σε τέτοια άθλια κατάσταση. Μαθαίνουμε ότι σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες ένας αστικός δρόμος διαρκεί γύρω στα 25 χρόνια ενώ εδώ στην Ελλάδα, σε πολλές των περιπτώσεων , διαρκεί από 2 έως και 5 χρόνια, για όσους δρόμους ,τουλάχιστον, δέχονται κάποιο μέσο κυκλοφοριακό φόρτο.

Εδώ και πολλά χρόνια βλέπουμε στον Βύρωνα να ασφαλτοστρώνονται διάφοροι δρόμοι και μετά από λίγα χρόνια και σε ορισμένες περιπτώσεις μετά από μερικούς μήνες, αρκετοί από αυτούς, εμφανίζουν σημάδια έντονων και εκτεταμένων καταστροφών! Βλέπουμε δρόμους να παρουσιάζουν γούβες, εμφανείς και αδικαιολόγητες φθορές και μεγάλα «βυθίσματα», με ραγισματιές βαθιές και μεγάλες. Άλλοτε πάλι βλέπουμε άκτιστες και κατεστραμμένες τις σιδερένιες καταπακτές των φρεατίων (αυτά που βρίσκονται στην μέση των δρόμων), με αποτέλεσμα τόσο τα αυτοκίνητα όσο και οι άνθρωποι μέσα σε αυτά, να δέχονται ισχυρές φθορές και καταπονήσεις κλπ. Μεγάλο πρόβλημα αποτελεί επίσης η πρόχειρη και κακότεχνη κάλυψη δρόμων μετά από διεξαγωγή έργων ΔΕΗ , εταιρίες αερίου, ΟΤΕ κλπ. Οι κακοτεχνίες αυτές δεν θα υπήρχαν αν η Δημοτική Αρχή υποχρέωνε τους εργολάβους να τηρούν τις υποχρεώσεις τους και να εφαρμόζουν τους κανόνες.

Είναι αξιοπαρατήρητο ότι σε δρόμους που συνιστούν κυκλοφοριακούς άξονες, απουσιάζουν, εκτός εξαιρέσεων, οι διαβάσεις πεζών και οι πινακίδες για το ελάχιστο όριο ταχύτητας των οχημάτων! Είναι εξοργιστικό να απουσιάζουν τέτοιες διαγραμμίσεις διαβάσεων ακόμα και σε δρόμους που οδηγούν σε δημοτικά σχολεία, γυμνάσια και λύκεια. Η προστασία των παιδιών δεν έπρεπε να είναι μια από τις προτεραιότητες του Δήμου;

Είναι φανερό ότι όλα αυτά τα θλιβερά φαινόμενα οφείλονται στην αποξένωση της δημοτικής αρχής από τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας. Οι καταστροφές δρόμων που εμφανίζονται τόσο μεγάλες και σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα μετά την κατασκευή τους, μας βάζουν σε διάφορες σκέψεις, για τον ρόλο και τις ειδικές ευθύνες της δημοτικής αρχής. Εκτιμάμε ότι τα φαινόμενα αυτά δεν αποτελούν εξαιρέσεις ή συμπτώσεις, αλλά έχουν να κάνουν με την συστηματική παραβίαση των όρων καλής κατασκευής των δρόμων από τους εργολάβους, την μη τήρηση των ποιοτικών προδιαγραφών στα υλικά που χρησιμοποιούνται και τον ρόλο των δημοτικών οργάνων επίβλεψης και παραλαβής των έργων οδοποιίας, τα οποία θα αποφύγουμε εδώ να σχολιάσουμε αφού την ευθύνη για το έργο τους έχει τελικά η Δημοτική Αρχή.

Σήμερα βλέπουμε να ασφαλτοστρώνεται ξανά μεγάλος αριθμός δρόμων στην πόλη μας και μάθαμε ότι γι’ αυτό θα πληρώσουμε κάτι λιγότερο από 3 εκ. ευρώ! Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι αρκετοί από τους δρόμους αυτούς που στρώνονται τώρα, έχουν ασφαλτοστρωθεί πρόσφατα δηλ. πριν από 2 έως 4 ή και παλαιότερα χρόνια!.... Επιβεβαιώνεται δηλ. ότι πετάχτηκαν κυριολεκτικά εκατομμύρια ευρώ σε άχρηστα έργα οδοποιίας για να πλουτίζουν προφανώς εργολάβοι και άλλοι, την ώρα που έχει κηρυχτεί στην πατρίδα μας η πιο απάνθρωπη λιτότητα και χιλιάδες άνθρωποι έχουν πέσει στην έσχατη φτώχεια. Μαζί με όλα αυτά είδαμε ξανά στους δρόμους που φτιάχνονται τώρα Ιούλιο 2010, ότι το φρεζάρισμα δεν ξεπερνούσε σέ πολλές περιπτώσεις το 1,5 – 2 εκατοστά και ότι τα έργα οδοποιίας του 2010 ακολουθούν μάλλον τις «παλιές συνταγές», όπου πολύ φοβόμαστε ότι θα βρεθούμε ξανά μπροστά στο αποκαρδιωτικό και σκανδαλώδες φαινόμενο να πλουτίζουν κυκλώματα από τεχνικά έργα που είναι για «πέταμα», κακότεχνα και δεν ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις και τις ανάγκες της πόλης .

ΓΙΑ ΤΗΝ «ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ»
ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΑΠΟΞΕΝΩΣΗΣ

Κύριε Δήμαρχε, όπως είναι η πόλη σήμερα δεν μπορούμε να κυκλοφορήσουμε με άνεση και ασφάλεια. Η πραγματοποίηση ενός απλού περιπάτου και η εκτέλεση της πιο μικρής πεζής διαδρομής, για την τέλεση οποιασδήποτε εργασίας στα κεντρικά τμήματα της πόλης του Βύρωνα, συνιστά σήμερα μια «πράξη γενναιότητας και υψηλού θάρρους»!.... Ο πεζός είναι σήμερα αντιμέτωπος με μια χωρίς προηγούμενο «κυκλοφοριακή και πολεοδομική τρομοκρατία».

Η πόλη τείνει να μεταβληθεί σε διώκτη των πολιτών, του περίπατου, της αμέριμνης ματιάς, της όμορφης σκέψης, της καθαριότητας και του πολιτισμού και πάνω από όλα της δυνατότητας της ήσυχης και ασφαλούς πεζοπορίας. Η πόλη στα πιο κεντρικά της σημεία είναι μια ανοιχτή, θορυβώδης και τροχοφόρα απειλή, εχθρός των γονέων με μικρά παιδιά ή των μανάδων με τα καροτσάκια των μωρών τους, των ανάπηρων, των ηλικιωμένων ανθρώπων, των πατεράδων μας και των μανάδων μας. Έχουμε δει με τα ίδια μας τα μάτια έντρομες μητέρες, οι οποίες αφού δεν έχουν πεζοδρόμια να βαδίσουν, να τρέχουν να κρύψουν τα μικρά τους στις εσοχές των παρκαρισμένων αυτοκινήτων. Αυτή η πόλη εξαφάνισε τον περίπατο του παππού με τον εγγονό και καταδιώκει τον διαβάτη. Με ένα λόγο, μακροχρόνια, διαμορφώθηκαν τέτοιες βάρβαρες πολεοδομικές και άλλες συνθήκες που εμποδίζουν τους ανθρώπους να βαδίσουν ελεύθερα και ασφαλείς.

Σε μια 10ετία ο πληθυσμός του Βύρωνα αυξήθηκε από 65 σε 130 χιλ. και όπου εξαιτίας της Αττικής οδού, που υμνήθηκε, η κυκλοφορία καθώς και τα μποτιλιαρίσματα αυξήθηκαν υπέρμετρα και εξελίσσονται σε περιβαλλοντική απειλή. Είναι μια πόλη χωρίς κεντρικούς και περιφερειακούς πεζόδρομους, χωρίς αρκετούς ελεύθερους χώρους ησυχίας και αναψυχής, χωρίς προσπελάσιμα πεζοδρόμια, χωρίς μελετημένες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Αν δεν σταματήσει αυτή η καταστροφική πολιτική, ο Βύρωνας σε μερικά χρόνια θα είναι ( αν δεν είναι κιόλας ) μια δεύτερη Κυψέλη, Παγκράτι, ή Αγ. Παντελεήμονας.

Ξοδέψαμε τεράστια ποσά για ένα υπέργειο δημοτικό πάρκινγκ, ενώ την ίδια ώρα οργιάζουν τα διπλοπαρκαρίσματα στην Κύπρου, στην Κολοκοτρώνη και αλλού. Δηλαδή πεταμένα λεφτά! Δεν θα λογοδοτήσει κανένας γι’ αυτό το κατάντημα, για τα εκατομμύρια ευρώ, που αντί λ.χ. να πάνε στα σχολεία, στους παιδικούς σταθμούς και στα Κέντρα Υγείας πεταχτήκανε στα διπλά παρκαρίσματα; Η γνώμη μας είναι ότι κανένα νόημα δεν έχουν οι χώροι στάθμευσης χωρίς συνολικό σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης στα κεντρικά σημεία της πόλης και χωρίς μια πολιτική ισχυρής αποκέντρωσης στο λεκανοπέδιο της Αθήνας.

Πολλές γωνιακές προσβάσεις και ράμπες, για την μετάβαση από έναν δρόμο στον άλλο, εμποδίζονται συνήθως από τα παράνομα σταθμευμένα αυτοκίνητα ή άλλα εμπόδια. Ξοδέψαμε εκατομμύρια για ράμπες ώστε τελικά η αδιαφορία της δημοτικής αρχής και η απουσία δημόσιου ελέγχου να τις καταστήσει άχρηστες;

Κεντρικές συγκοινωνιακές αρτηρίες με παρκαρισμένα αυτοκίνητα και από τις δύο πλευρές, χωρίς διαβάσεις πεζών παρουσιάζουν δυσκολίες ασφαλούς προσπέλασης και εμποδίζουν την διεξαγωγή των δημόσιων συγκοινωνιακών μέσων. Μια χιλιομετρική απόσταση γύρω στα 5,5 χιλ. Βύρωνα - Ακαδημία τα λεωφορεία ή τα τρόλλεϋ χρειάζονται, σε ώρες αιχμής, 45΄ λεπτά για να την διανύσουν!

Πεζοδρόμια ακατάλληλα και στενά, που έχουν καταλειφθεί από παράνομα σταθμευμένα αυτοκίνητα, κολόνες της ΔΕΗ, αυθαίρετες επεκτάσεις περιπτέρων, παράνομες υπερυψωμένες ράμπες κατοικιών, πινακίδες και πολλές φορές εμπορεύματα ή τραπεζοκαθίσματα, δεν επιτρέπουν την προσπέλασή και εξαναγκάζουν του πολίτες να βαδίζουν στα οδοστρώματα! Σας θυμίζουμε ότι το 95% των τροχαίων ατυχημάτων γίνεται μέσα στις πόλεις!....Απέναντι στο τριτοκοσμικό αυτό καθεστώς, η η Δημοτική αρχή η τοπική Αστυνομία αλλά και η Δημοτική Αστυνομία δεν εκπληρώνουν τα καθήκοντά και την αποστολή τους.

Για όλους αυτούς τους λόγους:

Διαμαρτυρόμαστε για την σπατάλη εκατομμυρίων σε έργα οδοποιίας αμφίβολης ποιότητας και το ξανάστρωμα των ίδιων δρόμων μέσα σε λίγα χρόνια! Αυτό είναι μια αντιλαϊκή πρόκληση που δημιουργεί μεγάλα ερωτηματικά για τον Δήμο και την διαχείριση του δημόσιου χρήματος.

Διαμαρτυρόμαστε για την απουσία αστυνομικών αποτελεσματικών ελέγχων της παράνομης στάθμευσης και της κατάληψης πεζοδρομίων, την αδιαφορία της δημοτικής αρχής όσο και της δημοτικής αστυνομίας απέναντι στη μαζική καταστρατήγηση των στοιχειωδών δικαιωμάτων και της κυκλοφοριακής ασφάλειας των πολιτών, των παιδιών και της νεολαίας.

Καταδικάζουμε το σημερινό απαράδεκτο καθεστώς που χαρακτηρίζει τους δρόμους του Βύρωνα. Νοιώθουμε ότι μας αδικεί και προσβάλλει τα δικαιώματά μας.

Ζητάμε :

Να σταματήσει το καθεστώς της εργολαβικής ασυδοσίας στα έργα οδοποιίας στο Δήμο. Όχι άλλα πεταμένα λεφτά σε κακότεχνα και αμφίβολης ποιότητας έργα οδοποιίας. Λεφτά για το παιδί, την νεολαία και τον λαό και όχι για τους εργολάβους και τα κυκλώματα. Όχι άλλες λακκούβες και κακοτεχνίες, όχι άλλους κατεστραμμένους και άθλιους δρόμους στον Βύρωνα, θέλουμε δρόμους πολιτισμού, σωστούς, γερούς, ασφαλείς και διαρκείας.

Την άμεση εξασφάλιση ελεύθερης, συνεχούς και ασφαλούς διέλευσης των πεζών στα πεζοδρόμια. Έργα διαπλάτυνσης των πεζοδρομίων. Αλλαγή των συντελεστών δόμησης των κατοικιών, ιδιαίτερα σε κεντρικά σημεία της πόλης, ώστε να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις δημιουργίας σύγχρονων πεζοδρομίων που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της πεζής κυκλοφορίας. Αστυνόμευση και απελευθέρωση όλων των πεζοδρομίων από αυτοκίνητα, εμπορεύματα, αυθαίρετες επεκτάσεις περίπτερα, μη αναγκαίες πινακίδες κλπ. Υπογραμμίζουμε ιδιαίτερα την ανάγκη καταπολέμησης της παράνομης υπερυψωμένης ιδιωτικής ράμπας πάνω στα πεζοδρόμια για την είσοδο των ΙΧ αυτοκινήτων. Οι κατασκευές αυτές δεν είναι μόνο παράνομες αλλά και επικίνδυνες και απαιτείται το άμεσο ξήλωμά τους για να μη θρηνήσουμε θύματα.

Διαγραμμίσεις διαβάσεων πεζών σε όλους τους άξονες κυκλοφορίας της πόλης και ιδιαίτερα στους δρόμους που συνδέονται με την προσέλευση των παιδιών στα σχολεία, τους αθλητικούς και άλλους χώρους όπου υπάρχει μαζική συνάθροιση παιδιών και νεολαίας.

Σε όλους τους δρόμους που συνδέονται με σχολεία και άλλους χώρους, να τοποθετηθούν οι ανάλογες ειδικές πινακίδες. Σε όλους τους βασικούς άξονες κυκλοφορίας της πόλης να τοποθετηθούν πινακίδες περιορισμού ορίων ταχύτητας και προτεραιότητας πεζών, όπου αυτή ισχύει.

Αστυνόμευση της παράνομης στάθμευσης. Άμεσα μέτρα για να τερματισθεί το καθεστώς της επικίνδυνης διπλής στάθμευσης ΙΧ. Να απαγορευτεί η στάθμευση σε όλους τις βασικές οδικές αρτηρίες που ασκείται η δημόσια συγκοινωνία όπως είναι η Χρυσοστόμου Σμύρνης, Κύπρου και Κολοκοτρώνη κλπ.

Ενίσχυση και βελτίωση των δημόσιων συγκοινωνιών ώστε να μειωθεί η χρήση του ΙΧ. Αγώνας για να έρθει το ΜΕΤΡΟ στο Βύρωνα και στον Δήμο Υμηττού. Η συνολική διευθέτηση του προβλήματος της παράνομης στάθμευσης, της απελευθέρωσης των δημόσιων συγκοινωνιών από τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα, της ενίσχυσης της εμπορικής και κοινωνικής ζωής της πόλης και πάνω από όλα του περιορισμού και αποθάρρυνσης της περιττής κυκλοφορίας οχημάτων, απαιτεί την εφαρμογή από τον Δήμο συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης με την ταυτόχρονη εξασφάλιση ειδικών θέσεων ελεύθερης στάθμευσης για τους κατοίκους.

Αγώνας και διάθεση πόρων για απαλλοτριώσεις και ελεύθερους χώρους, νέες πλατείες και πάρκα, ένα πρόγραμμα περιφερειακών και κεντρικών πεζοδρομήσεων που θα διευκολύνει την κίνηση των πεζών και την μετακίνηση με το ποδήλατο σε όλο τον Βύρωνα. Ειδικότερα σε όλα τα σχολικά συγκροτήματα πρέπει να προωθηθεί ένα πρόγραμμα μελετών για την δημιουργία εκτεταμένων πεζοδρομήσεων, όπου αυτό το επιτρέπουν οι συνθήκες λειτουργίας της πόλης.

Τέλος ζητάμε από τον Δήμαρχο, τους δημοτικούς συμβούλους και όλες τις δημοτικές παρατάξεις να αναδείξουν τα ζητήματα αυτά σε δημόσια συζήτηση που θα θέλαμε να οργανωθεί για το σκοπό αυτό στα τέλη Σεπτεμβρίου σε μια από τις πλατείες της πόλης.
Οι κάτοικοι Βύρωνα
Αβετζόγλου Ευάγγελος, εργαζόμενος
Αλποχωρίνης Κώστας, εργαζόμενος
Αρσένης Κώστας, λογιστής
Βογιατζής Νίκος, εργαζόμενος
Γιαννόπουλος Παναγιώτης, επαγγελματίας
Δελαγραμμάτικας Θοδωρής, αρχιτέκτων μηχανικός
Δημητρίου Αθανάσιος
Διαμαντάρας Ιωάννης
Ζγούντζος Γεώργιος
Καλογεροπούλου Ελένη, οικιακά
Κανελλόπουλος Κωσταντίνος , επαγγελματίας
Καρακασίδου Φωτεινή, ταχυδρομικός υπάλληλος
Κίκιρη Αγγελική, οικονομολόγος
Κίκιρη Μαρία Ιωάννα, δικηγόρος
Κοκόλιας Απόστολος, δικηγόρος, πρ. δημοτικός σύμβουλος
Κουσελή Μαρία, οικιακά
Kωστοπαναγιώτης Βασίλης, έμπορος
Κωστούλας Αθανάσιος, δημόσιος υπάλληλος
Λαλιοτίτης Νικόλαος, εργαζόμενος
Λυμπερόπουλος Γιώργος , συνταξιούχος
Μεθυμάκης Γιάννης υπάλληλος
Μεθυμάκη Αντωνία, Οικοκυρά
Μεθυμάκη Βασιλική, υπάλληλος
Νικολόπουλος Α. , εργαζόμενος
Ντινιόζου- Καπρή Μαρία, συνταξιούχος
Ντινιόζου Λίτσα. συνταξιούχος
Μοσχόπουλος Μιχάλης
Μπαντούνας Ηλίας, υπάλληλος
Πάνου Άννα, εργαζόμενη
Παπαδοπούλου Ευαγγελία, Φαρμακοποιός
Πιτταρά Γεωργία, φαρμακοποιός
Πολυκανδριώτης Πέτρος, πολιτικός μηχανικός
Σάρολας Δημήτριος, πρ. Δημ. Σύμβουλος Βύρωνα, μαθηματικός
Σάρολα Ευτυχία, καθηγήτρια
Σιώτα Θεοδώρα, εργαζόμενη
Σουλιώτης Δημήτριος, πρ. νομ.και δημ. Σύμβουλος
Σπύρου Σπύρος, υπάλληλος
Σταθογιάννης Νίκος, συνταξιούχος
Στρουμπουλάκης Σταύρος, έμπορος
Τριανταφύλλου Χριστίνα, οικοκυρά
Τσάκος Κωσταντίνος, φοιτητής
Τσαφαρά Αναστασία, καθηγήτρια αγγλικής φιλολογίας
Τσιάκαλος Κοσμάς, λογιστής – φοροτεχνικός
Τσιόγκα Αγγελική, εκπαιδευτικός
Τσουλούχα Ελένη, οικοκυρά
Τσολάκη Σμαρώ, Φαρμακοϋπάλληλος
Φούζα Χρυσάνθη.οικοκυρά
Φούντας Κωσταντίνος, υπάλληλος
Φώσκολου Λία, εκπαιδευτικός
Χαλεπάς Δημ., ελευθ. Επαγγελματίας
Χόρβαρτ Μπέλλα, Μάγειρας
Χούτας Δημοσθένης, ιδ. Υπάλληλος