Λάβαμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω επιστολή κατοίκου. Υπενθυμίζουμε τη σχετική μας ανακοίνωση για τις εξαγγελίες των μέτρων Χαρδαλιά.
ΟΝΟΜΑ: ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
ΕΠΩΝΥΜΟ: ΜΗΤΣΑΚΗ
Δ/ΝΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ: ΚΕΡΚΥΡΑΣ 32
Τ.Κ. 162 32
ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 210-7627470
Βύρωνας, 14-6-2010
ΠΡΟΣ:
κ. ΔΗΜΑΡΧΟ ΔΗΜΟΥ ΒΥΡΩΝΑ
ΚΟΙΝ. 1) κ. ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΗΜ/ΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
2) ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ
ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ
Αξιότιμε κ. Δήμαρχε,
Σας στέλνω αυτή την επιστολή ως διαμαρτυρία για τα μέτρα που εξαγγείλατε σχετικά με την κοινωνική στήριξη των πολιτών, όπως τιτλοφορείται το δημοσίευμα σε τοπική δημοτική εφημερίδα.
Συγκεκριμένα ο σύζυγός μου απευθύνθηκε στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου προκειμένου να ενημερωθεί για τα δικαιολογητικά που χρειάζεται να υποβληθούν για την έκδοση εισιτηρίων με έκπτωση 50% για το Φεστιβάλ του Θεάτρου Βράχων σαν δικαιούχος της παροχής, ως τρίτεκνος. Με έκπληξη όμως διαπιστώσαμε ότι τα μέτρα δεν αφορούν την οικογένειά μας, γιατί δεν είμαστε δημότες του Δήμου σας. Παρόλα αυτά η υπάλληλος επιφυλάχθηκε να ρωτήσει εκ νέου κάποιον υπεύθυνο ή ανώτερο και να μας απαντήσει τηλ/κώς. Στην τηλεφωνική επικοινωνία εδόθη η ίδια απάντηση.
Είμαστε κάτοικοι στον Δήμο Βύρωνα από το 1988 σε ιδιόκτητο διαμέρισμα. Όλα αυτά τα χρόνια επιβαρυνόμαστε με δημοτικά τέλη, πρόσθετα, προσαυξήσεις κ.λ.π., προσδοκώντας τη βελτίωση της ζωής των κατοίκων του Δήμου μέσω των έργων, που αποφασίζει η εκάστοτε Δημοτική Αρχή. Βέβαια τα τελευταία χρόνια δεν παρατηρώ να γίνεται κάτι ουσιαστικό, μόνο κατά την προεκλογική περίοδο – όπως αυτή τη χρονική στιγμή – κάτι κινείται.
Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν είμαστε υπόχρεοι για κάθε τέλος που επιβάλλει ο Δήμος αλλά δεν δικαιούμαστε παροχών, αν αυτές υπάρχουν;
Έχουμε μόνο υποχρεώσεις και όχι δικαιώματα;
Σε τι συνίσταται ο διαχωρισμός ανάμεσα σε δημότες και πολίτες;
Ποιες οι διαφορές συγκεκριμένα μεταξύ των ανωτέρω κατηγοριών ανθρώπων;
Αφού, κύριε Δήμαρχε, υπάρχουν εκπτώσεις στα δικαιώματα απαιτούμε εκπτώσεις και στις υποχρεώσεις!
Οι δημότες του Δήμου έχουν τις ίδιες υποχρεώσεις με τους πολίτες έχουν όμως ένα παραπάνω πλεονέκτημα: Να είναι εν δυνάμει ψηφοφόροι σας !
Οι παροχές απευθύνονται στους πολίτες του Βύρωνα ή σ’ αυτούς που προσδοκάτε να σας ψηφίσουν τον Νοέμβρη;
Αν αυτό ισχύει να ξέρετε ότι οι μη δημότες του δήμου Βύρωνα, που κατοικούν στο Δήμο, είναι ενσωματωμένοι με τους δημότες, έχουν κοινωνικές επαφές και θα γίνουν γνωστές οι προθέσεις σας.
Αυτές είναι κ. Δήμαρχε οι τολμηρές (ψηφοθηρικές θα τις χαρακτήριζα) αποφάσεις και πρωτοβουλίες και πολιτικές ανακούφισης, που δηλώνετε στην ανακοίνωσή σας στην εφημερίδα «Έγκυρη Είδηση»;
Και δεν ξέρω τελικά αν οι αποδέκτες των μέτρων σας είναι ελάχιστοι λόγω των εξαιρέσεων!
Και σημειωτέον ότι η παροχή αφορά μόνο 2 παραστάσεις για κάθε δικαιούχο (σύμφωνα με την ανακοίνωση στο site του Δήμου Βύρωνα) !
Για να μην αναφερθώ στις προσκλήσεις και στα εισιτήρια με έκπτωση 50% για όλες τις παραστάσεις, που διαθέτει τόσα χρόνια το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου σας χωρίς να εξετάζει κοινωνικά κριτήρια.
Επίσης θα ήθελα να σας ρωτήσω αν η μείωση των δημοτικών τελών αφορά μόνο τις πολύτεκνες οικογένειες των δημοτών.
Ευελπιστώ ότι η επιστολή μου θα γίνει αφορμή να επανεξετάσετε τα μέτρα ώστε να γίνουν πιο δίκαια και να εξυπηρετούν πραγματικά κοινωνικούς σκοπούς.
Με τιμή
Μητσάκη Παρασκευή